5 social media tips για διαιτολόγους

social-media.jpg

Δείτε αυτές τις πέντε συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να πραγματοποιήσετε μια επιτυχημένη καμπάνια στα social media.

Θέλετε να προσελκύσετε νέο κοινό μέσω των social media; Οι παρακάτω 5 συμβουλές θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο σας με λίγη επιμονή.

Οι 5 τρόποι

  1. Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας
  2. Επιλέξτε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης
  3. Καθιερώστε την παρουσία σας και δημιουργήστε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας
  4. Ασχοληθείτε με το κοινό σας
  5. Παρακολουθήστε την απόδοση του περιεχομένου σας και προσαρμόστε τη στρατηγική σας

1. Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας

Για να εκτελέσετε μια επιτυχημένη καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας.

Το κοινό-στόχος σας θα είναι εκείνοι που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας.

Το κοινό-στόχος μπορεί να προσδιοριστεί με βάση χαρακτηριστικά όπως:

  • Ηλικία
  • Αγοραστικές συνήθειες
  • Τρόπος ζωής και χόμπι
  • Ενδιαφέροντα, πεποιθήσεις και αξίες
  • Τοποθεσία

Όταν γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται πολύ πιο εύκολα.

Με το κοινό-στόχο σας, μπορείτε να δημιουργήσετε υλικό που απευθύνεται απευθείας σε αυτούς, αυξάνοντας τις πιθανότητές σας να προσελκύσετε το ενδιαφέρον τους σε δημοσιεύσεις, με αποτέλεσμα να έχετε περισσότερα “μου αρέσει”, σχόλια και κοινοποιήσεις.

Πώς να προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας

Το πρώτο βήμα για τον προσδιορισμό του κοινού-στόχου σας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι να ρίξετε μια ματιά στην τρέχουσα ομάδα πελατών σας.

Θέλετε να τα έχετε υπόψη σας όταν δημοσιεύετε αναρτήσεις στις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να μπορείτε να τους κρατάτε ενδιαφέρον για εσάς και τις υπηρεσίες σας ενώ προσελκύετε περισσότερους πιθανούς πελάτες όπως αυτοί.

Είναι όλοι οι πελάτες σας σε ένα συγκεκριμένο εύρος ηλικιών; Μοιράζονται όλοι μια κοινή επιλογή τρόπου ζωής ή χόμπι;

Κάντε στον εαυτό σας ερωτήσεις, όπως αυτές, για να προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας και να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να αλληλεπιδράσετε καλύτερα μαζί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Προσδιορίζοντας το κοινό-στόχο σας, μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που σας επιτρέπουν να προωθήσετε με επιτυχία τις γνώσεις σας για τη διατροφή και την υγιεινή διατροφή και να αυξήσετε τη συνολική απόδοση επένδυσης (ROI) της καμπάνιας σας.

2. Επιλέξτε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης

Αφού προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας, μπορείτε να επιλέξετε ποιες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα χρησιμοποιήσετε για την καμπάνια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η επιλογή των κατάλληλων πλατφορμών για την καμπάνια σας είναι σημαντική, επειδή δεν είναι όλες κατάλληλες για τους στόχους της καμπάνιας σας.

Κάθε πλατφόρμα προσελκύει διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, επομένως ανάλογα με το κοινό-στόχο σας, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις πλατφόρμες όπου το κοινό σας είναι πιο ενεργό.

Δεν είναι σοφό να επενδύσετε σημαντικό χρόνο και χρήμα σε πλατφόρμες που δεν προσφέρουν θετική απόδοση επένδυσης (ROI).

Ρίξτε παρακάτω μια ματιά στα γενικά χαρακτηριστικά μερικών μεγάλων πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης:

Facebook

Το Facebook προσελκύει χρήστες από διάφορα δημογραφικά στοιχεία, καθιστώντας το ιδανική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για τις περισσότερες επιχειρήσεις και επαγγελματίες.

Είναι μια εξαιρετική επιλογή για επιχειρήσεις που θέλουν να μοιραστούν ποικίλο περιεχόμενο, από φωτογραφίες και βίντεο έως άρθρα.

Με το Facebook, έχετε καλές πιθανότητες να συνδεθείτε με τουλάχιστον ένα μέρος του κοινού-στόχου σας για να προσελκύσετε και να αλληλεπιδράσετε με πελάτες λόγω της ελκυστικότητάς του σε όλες τις ηλικίες.

Ίνσταγκραμ

Το 50% της βάσης χρηστών του Instagram είναι κάτω των 35 ετών, οπότε αν το κοινό-στόχος σας είναι κάτω των 35 ετών, αυτή είναι η ιδανική πλατφόρμα για εσάς, σύμφωνα με το webfx.

Το Instagram εστιάζει σε φωτογραφίες και βίντεο, καθιστώντας το ιδανική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για επιχειρήσεις που θέλουν να μοιράζονται οπτικό περιεχόμενο στις σελίδες τους.

Τικ Τοκ

Αν και είναι νεότερο στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αφού κυκλοφόρησε στα τέλη της δεκαετίας του 2010, το TikTok έχει αυξηθεί γρήγορα σε δημοτικότητα μεταξύ των χρηστών ηλικίας 18-29 ετών.

Το TikTok είναι βίντεο-κεντρικό, ελκυστικό κυρίως για τους Millennials και τη γενιά Z. Έχει μια τεράστια βάση χρηστών αυτών των ηλικιακών ομάδων, που σημαίνει ότι έχετε περισσότερες πιθανότητες να επεκτείνετε τη λίστα πελατών σας εάν το κοινό-στόχος σας αποτελείται από τη νεότερη γενιά.

3. Καθιερώστε την παρουσία σας και δημιουργήστε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Ο στόχος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να δημιουργεί και να δημοσιεύει περιεχόμενο με το οποίο μπορούν να σχετίζονται οι ακόλουθοί σας.

Ως διατροφολόγοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να μοιράζεστε περιεχόμενο που ενημερώνει τους χρήστες για τις σπουδές σας, την φιλοσοφία σας και την πρακτική σας, ώστε να μπορέσουν να σας γνωρίσουν.

Μην φοβάστε να εισάγετε λίγη από τη δική σας προσωπικότητα στις αναρτήσεις σας. Αυτό κάνει την δουλειά σας να φαίνεται πιο οικεία.

Μόλις δημιουργήσετε μια παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τις αναρτήσεις σας, μπορείτε επίσης να αρχίσετε να δημοσιεύετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, με δυνατότητα κοινής χρήσης.

Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είναι εκείνο που βοηθά στην εκπαίδευση των ακόλουθων σας, τους ψυχαγωγεί, τους βοηθά με κάποιο τρόπο να πετύχουν τους στόχους τους, τους δίνει σωστά διατροφικά πρότυπα ή τους παρέχουν τροφή για σκέψη.

Για παράδειγμα, σκεφτείτε να δημιουργήσετε αναρτήσεις από το προσωπικό σας ιστολόγιο που θα τους ενημερώνουν ακροθιγώς για τα χαρακτηριστικά μιας υγιεινής δίαιτας — οτιδήποτε δίνει στο κοινό σας μια γεύση για το τι θα πάρουν όταν γίνουν πελάτες σας.

Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο σε σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα συγκεντρώσει περισσότερες αλληλεπιδράσεις με τη σελίδα και τις αναρτήσεις σας, δηλαδή, περισσότερα “μου αρέσει”, σχόλια και κοινοποιήσεις.

Όσο πιο δημοφιλής είναι η σελίδα σας, τόσο πιο ορατή είναι στα social media, κάτι που μπορεί να προσελκύσει περισσότερους πελάτες!

4. Ασχοληθείτε με το κοινό σας

Μαζί με το να αφήνετε τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητά σας να εμφανίζονται στις αναρτήσεις σας, μην ντρέπεστε να απαντάτε σε σχόλια και να αλληλεπιδράτε με άλλους χρήστες.

Οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες με ενεργές σελίδες στα social media που αλληλεπιδρούν με τους ακόλουθούς τους μπορούν να συνδεθούν καλύτερα με το κοινό τους και να αυξήσουν την αφοσίωση.

Όταν απαντάτε στα σχόλια των χρηστών στις αναρτήσεις σας, ενθαρρύνετε τους ακόλουθούς σας να συνεχίσουν τη συζήτηση και να συνεχίσουν να ασχολούνται με την επιχείρησή σας στο μέλλον.

Αυτό σας βοηθά να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη βάση πελατών που είναι πιστή, υποστηρικτική και, το πιο σημαντικό, σας κρατά ζωντανή τη δουλειά σας!

Τα social media σας επιτρέπουν όχι μόνο να προωθήσετε την επιχείρησή σας, αλλά και να δημιουργήσετε μόνιμες σχέσεις με πελάτες που παράγουν αποτελέσματα, όπως πολλοί πελάτες, έσοδα και αναγνωρισιμότητα.

5. Παρακολουθήστε την απόδοση του περιεχομένου και προσαρμόστε τη στρατηγική σας

Όταν δημιουργείτε έναν επαγγελματικό λογαριασμό για πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, όπως το Facebook και το Instagram, θα αποκτήσετε πρόσβαση σε εργαλεία ανάλυσης που σας δίνουν πολύτιμες πληροφορίες για την απόδοση των αναρτήσεών σας.

Μπορείτε, επίσης, να επενδύσετε σε ολοκληρωμένα εργαλεία παρακολούθησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Hootsuite, το Sprout Social και το Mention.

Οι αναλύσεις των social media μπορούν να σας δώσουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις αναρτήσεις σας όπως:

  • Δημογραφικά δεδομένα για το κοινό σας
  • Απαντήσεις στις αναρτήσεις σας
  • Ο αριθμός των likes, των shares και των σχολίων
  • Ο αριθμός μοναδικών επισκεπτών στη σελίδα σας
  • Ποιος αναφέρεται στην επιχείρησή σας.

Μάνος Σιγανός

Share this post

PinIt
submit to reddit
scroll to top