Ξενοδοχεία: 14 μυστικά που δεν σας λένε ποτέ

depositphotos_12894306-stock-photo-hotel-sign.jpg

Υπάρχουν κάποια μυστικά που μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία της διαμονής σας σε ένα ξενοδοχείο. Αρκεί να έχετε το θάρρος να ρωτήσετε τους ρεσεψιονίστ.

Οι ρεσεψιονίστ αποκαλύπτουν μυστικά και tips που θα σας βοηθήσουν να κλείσετε μία πιο φθηνή διαμονή ή να απολαύσετε έξτρα παροχές.

Τα online booking sites κρατάνε προμήθεια από την κράτησή σας

Η προμήθεια αυτή μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να φτάνει μέχρι και το 30%. Άρα μία καλή ιδέα θα ήταν να επικοινωνήσετε απευθείας με το ξενοδοχείο και να ζητήσετε μία καλύτερη τιμή. Και οι δύο θα βγείτε κερδισμένοι αν αποφύγετε τις online ιστοσελίδες που κρατούν προμήθεια για να κάνετε κράτηση.

Μην περιμένετε να σας κάνει έκπτωση ένα ξενοδοχείο που ανήκει σε αλυσίδα

Είναι πολύ πιο πιθανό να ζητήσετε έκπτωση από ένα ανεξάρτητο ξενοδοχείο ενός ιδιώτη και όχι από κάποια μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείου. Οι υπάλληλοι στις αλυσίδες δεν έχουν τόση ευελιξία με τις τιμές και τις εκπτώσεις, καθώς υπάρχει μία κεντρική πολιτική που δεν μπορούν να παρακάμψουν.

Διαβάστε ακόμα: 7 κανόνες για την επόμενη φορά που θα πετάξετε με αεροπλάνο

Δώστε χρόνο στις καμαριέρες

Αν φτάσετε στο ξενοδοχείο στις 11 το πρωί και το check-in σας είναι στις 2 το μεσημέρι, μην απογοητεύεστε. Αυτές είναι οι ώρες που χρειάζονται οι καμαριέρες για να ετοιμάσουν το δωμάτιό σας στην εντέλεια.

Αν θέλετε να ζητήσετε καλύτερο δωμάτιο, μην το κάνετε μπροστά σε άλλους πελάτες

Μην περιμένετε να ζητήσετε έκπτωση ή ένα καλύτερο δωμάτιο ή σουίτα στους ρεσεψιονίστ όταν είναι και άλλοι πελάτες παρόντες στη ρεσεψιόν. Προτιμήστε μία στιγμή που θα είστε μόνοι σας.

Ρωτήστε στη ρεσεψιόν αν διοργανώνουν εκδρομές

Κάποιοι managers ξενοδοχείων σας προτείνουν συνήθως τις πιο ακριβές επιλογές σε tour και εκδρομές που είναι διαθέσιμες στον εκάστοτε προορισμό. Αυτές είναι οι λεγόμενες τουριστικές παγίδες. Για να τις αποφύγετε, μιλήστε με τη ρεσεψιόν.

Όλοι λέμε ψέματα

Όταν ρωτάτε τους ρεσεψιονίστ πότε θα φτιαχτεί το ασανσέρ, και εκείνοι σας απαντάνε ότι έρχεται ο τεχνικός να το φτιάξει σύντομα, τις περισσότερες φορές δεν είναι αλήθεια. Γνωρίζουν ήδη ότι ο τεχνικός θα έρθει μετά από δύο μέρες για να γλιτώσει το ξενοδοχείο την διπλή βάρδια.

Μην παίρνετε τηλέφωνο στις ώρες των checkin

Αν θέλετε να ζητήσετε κάτι από τη ρεσεψιόν, μην το κάνετε στις ώρες που γίνονται τα πολλά check-in, δηλαδή μεταξύ 9 το πρωί με 1-2 το μεσημέρι. Με τόση μεγάλη ουρά επισκεπτών, η ρεσεψιόν δεν θα διαθέσει τον απαραίτητο χρόνο για να ικανοποιήσει την ανάγκη σας.

Να παίρνετε μαζί σας τα ατομικά σαπούνια και τα σαμπουάν που βρίσκονται στο δωμάτιο

Τα ξενοδοχεία, θέλουν να κλέβετε αυτά τα μικρά ατομικά σαπούνια που βρίσκονται στην τουαλέτα του δωματίου. Γι’ αυτό βάζουν το logo πάνω στη συσκευασία. Για να διαφημίζονται περισσότερο και εκτός των ορίων του ξενοδοχείου.

Αν ένα ξενοδοχείο χρεώνει με την ώρα, δεν είναι καλό σημάδι

Καλύτερα να αποφύγετε τα ξενοδοχεία που χρεώνουν τη διαμονή με την ώρα. Τις περισσότερες φορές δεν είναι αυτό που ψάχνετε και θα απογοητευτείτε.

Οι υπάλληλοι του ξενοδοχείου, θέλουν να σας βοηθήσουν

Μην ντρέπεστε ή μην νιώθετε άσχημα να ζητήσετε κάτι από κάποιον υπάλληλο. Τις περισσότερες φορές, επιθυμούν και εκείνοι την επικοινωνία και το να σας εκπληρώσουν τις επιθυμίες σας.

Διαβάστε ακόμα: Τα 5 πιο παραμυθένια μέρη στην Ευρώπη

Να ζητάτε να σας αλλάξουν τα σκεπάσματα κατά τη διάρκεια του checkin

Τα ξενοδοχεία πλένουν τα σεντόνια κάθε μέρα, αλλά τις κουβέρτες και τα σκεπάσματα, συνήθως μία φορά την εβδομάδα. Επομένως καλό είναι να το ζητήσετε εσείς πριν μπείτε στο δωμάτιο.

Αν ταξιδεύετε συχνά, επιλέξτε το ίδιο ξενοδοχείο

Αν αποκτήσετε καλύτερη επαφή με το προσωπικό ενός ξενοδοχείου, όσες περισσότερες φορές το επισκέπτεστε, τόσο καλύτερες παροχές και περιποίηση θα λαμβάνετε.

Μην κάνετε κλήσεις στο εξωτερικό

Εκτός αν θέλετε να πληρώσετε ένα υπέρογκο ποσό κατά το check-out, καλύτερα να αποφύγετε να κάνετε μία κλήση στο εξωτερικό από το τηλέφωνο του ξενοδοχείου.

Μην κάνετε σαν να σας ανήκει το ξενοδοχείο

Όσο πιο ευπρεπείς είστε στη συμπεριφορά σας στο προσωπικό, τόσο καλύτερη θα είναι η περιποίηση κατά τη διαμονή σας.

Share this post

PinIt
submit to reddit
scroll to top