Εργασία: 8 συνήθειες που πρέπει να αποφύγετε στη δουλειά

Web_150DPI-20150209_WeWork_Covid_Response_1047.jpg

Δείτε τα οκτώ πράγματα που πρέπει να αποφύγετε αν θέλετε να κερδίσετε περισσότερο σεβασμό και να γίνετε αρεστοί στους συναδέλφους σας στη δουλειά.

  1. Σταματήστε να αργείτε συχνά

Σίγουρα, το να αργείτε στο γραφείο μια στο τόσο είναι απολύτως φυσιολογικό, αλλά αν αργείτε συνέχεια στη δουλειά, θα φανεί κακό από την πλευρά σας και μπορεί επίσης να φανείτε και ανεύθυνοι.

  1. Έχετε ένα ακατάστατο γραφείο;

Το να έχετε ένα ακατάστατο γραφείο σημαίνει ότι είστε πολύ αποδιοργανωμένο άτομο. Φροντίστε να καθαρίζετε το γραφείο σας κάθε τόσο. Θα δώσει στους ανθρώπους γύρω σας, στους συναδέλφους σας και το αφεντικό σας μια καλύτερη εντύπωση για σας.

  1. Δηλώνετε συχνά ασθένεια

Αν και είναι λογικό να το κάνετε αυτό αν είστε πραγματικά άρρωστοι, αν εγκαταλείπετε τακτικά τη δουλειά για με αυτό το πρόσχημα, θα έχει άσχημο αντίκτυπο για εσάς. Αν έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας που σας εμποδίζει από την καθημερινή πρόσβασή σας στο χώρο εργασίας θα πρέπει να το συζητήσετε με ειδικό και με τον εργοδότη σας.

  1. Έχετε κακή εθιμοτυπία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε ακατάλληλες ώρες της ημέρας, το να μην λέτε «καλησπέρα» ή «με εκτίμηση» ή να πληκτρολογείτε όλες τις λέξεις με όλα τα γράμματα κεφαλαία είναι κακή εθιμοτυπία μέσω email — ανεξάρτητα από την θέση ή τη φήμη σας στην εταιρεία.

  1. Διακόπτετε τους Άλλους

Εάν έχετε τη συνήθεια να κόβετε τους ανθρώπους στη μέση της πρότασης τους, ίσως εκτός του ότι γίνεστε αντιπαθείς δεν βοηθάτε και σε έναν εποικοδομητικό διάλογο. Αντί να το κάνετε, σημειώστε το σε ένα σημειωματάριο και πείτε αυτό που θέλετε να πείτε αργότερα.

  1. Κάνετε πολύ θόρυβο

Αν πληκτρολογείτε δυνατά, βάζετε δυνατά τη μουσική σας, μιλάτε δυνατά ή κάνετε πολύ θόρυβο τότε αποσπάτε την προσοχή των συναδέλφων σας και δεν τους αφήνετε να εργαστούν. Είναι κάτι που σίγουρα θα ενοχλήσει και εσάς αν το κάνουν οι γύρω σας.

  1. Ψεκάζετε άρωμα ή τρώτε τροφές με έντονη μυρωδιά

Βάλτε το άρωμα σας έξω από το γραφείο και τρώτε μακριά από το γραφείο σας εάν το φαγητό σας μυρίζει έντονα.

  1. Πραγματοποιείτε προσωπικές τηλεφωνικές κλήσεις

Ειλικρινά, κανείς δεν θέλει να σας ακούσει να μιλάτε για την προσωπική σας ζωή στο τηλέφωνο. Τουλάχιστον αν το κάνετε αυτό, καλό είναι να μιλάτε χαμηλόφωνα.

Share this post

PinIt
submit to reddit
scroll to top