10 τρόποι να προωθήσετε ένα φεστιβάλ ή μια εκδήλωση

Festivals_Events_LifeinCalgary.jpg

Πώς αξιοποιείτε στο έπακρο την προώθηση της εκδήλωσής σας, ειδικά αν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό; Όπως αποδεικνύεται, υπάρχουν πολλές στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να προωθήσετε την εκδήλωσή σας.

 Χωρίς επισκέπτες, ακόμη και το πιο άψογα σχεδιασμένο event ή φεστιβάλ είναι καταδικασμένο να αποτύχει. Εάν είστε τυχεροί, μπορεί μια διασημότητα να σας βοηθήσει να προσελκύσετε άτομα στην εκδήλωσή σας. Τι γίνεται όμως αν δεν έχετε αυτήν την πολυτέλεια;

10 πράγματα που μπορείτε να κάνετε τώρα

Ας δούμε 10 πράγματα που πρέπει να θυμάστε όταν προωθείτε την εκδήλωσή σας.

  1. Χρησιμοποιήστε το hashtag της εκδήλωσής σας σε κάθε ευκαιρία

  2. Γίνετε έξυπνοι στα SEO

  3. Κάντε τα εισιτήρια σας εύκολα στην αγορά

  4. Συγκεντρώστε το υλικό μάρκετινγκ που έχετε στη διάθεση σας

  5. Πουλήστε ειδικά εισιτήρια

  6. Αγκαλιάστε τα κοινωνικά μέσα

  7. Πηγαίνετε όπου βρίσκεται το κοινό σας

  8. «Ενεργοποιήστε» τους παρευρισκόμενους

  9. Χρησιμοποιήστε το μάρκετινγκ email σας

  10. Εκτελέστε διαγωνισμούς και προσφέρετε δώρα

1. Χρησιμοποιήστε το hashtag της εκδήλωσής σας σε κάθε ευκαιρία

Εάν ακολουθήσατε τις συμβουλές μας, έχετε ήδη βρει το τέλειο #Hashtag για την εκδήλωσή σας και το έχετε ενσωματώσει στη σελίδα της εκδήλωσής σας. Ήρθε η ώρα να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το hashtag για προώθηση!

Κάθε φορά που αναφέρετε την εκδήλωσή σας, συνηθίστε να συμπεριλαμβάνετε το hashtag της εκδήλωσης. Αυτό ισχύει για τις δημοσιεύσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και για άλλα κανάλια μάρκετινγκ και για οποιοδήποτε έντυπο υλικό. Η χρήση του hashtag βοηθάει στην προώθηση της εκδήλωσής σας και την αφήνει να είναι ορατή στους χρήστες και το κοινό.

Εάν έχετε δημιουργήσει αποκλειστικούς λογαριασμούς κοινωνικών μέσων για την εκδήλωσή σας, βεβαιωθείτε ότι ο λογαριασμός περιλαμβάνει και το hashtag σας. Τα ακόλουθα κανάλια κοινωνικών μέσων έχουν εγγενή υποστήριξη για hashtag: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest και Google+.

Δεν αρκεί όμως μόνο αυτό. Κινητοποιήστε τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση (όπως ομιλητές, ερμηνευτές κτλ) και βεβαιωθείτε ότι γνωρίζουν το hashtag του συμβάντος. Προτείνετε να το χρησιμοποιούν όταν μιλούν για την εκδήλωση. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε και το κοινό τους.  Μια προειδοποίησης: Παρόλο που η προσθήκη ενός hashtag στα Tweets σας έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει την αφοσίωση του κοινο΄θ, μην το παρακάνετε. Σύμφωνα με το Simply Measured, οι αναρτήσεις με περισσότερα από δύο hashtag καταλήγουν σε 32% λιγότερη αφοσίωση από αυτά που δεν έχουν καθόλου hashtag. Σε κανέναν δεν αρέσουν τα σπαμ.

2. Γίνετε έξυπνοι στα SEO

Πολλά άτομα χρησιμοποιούν το Google για να βρουν συγκεκριμένς; Εκδηλώσεις που συμβαίνουν γύρω τους. Πόσο ωραίο θα ήταν αν η δική σας εμφανιζόταν σε αυτά τα αποτελέσματα αναζήτησης; Είτε γράφετε μια δελεαστική περιγραφή στη σελίδα της εκδήλωσής σας, δημοσιεύετε μια ανάρτηση στο ιστολόγιο σας σχετικά με την εκδήλωση είτε δημοσιεύετε ένα δελτίο τύπου, μπορείτε να επωφεληθείτε με το να δώσετε λίγη έμφαση στα SEO.

Χωρίς άγχος! Το SEO δεν είναι ένα μαγικό μαύρο κουτί. Δεν απαιτεί πτυχίο. Γνωρίζοντας απλά ποιες λέξεις χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να αναζητήσουν συμβάντα μπορείτε να πετύχετε βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις-κλειδιά

Ας πούμε ότι η εκδήλωσή σας έχει DJ και πίστα. Αν γνωρίζετε ότι οι άνθρωποι αναζητούν συχνά “μέρη για χορό στην Αθήνα”, ίσως θα ήταν καλό να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη φράση όταν περιγράφετε την εκδήλωσή σας.

Αλλά πώς ξέρεις τι ψάχνουν οι άνθρωποι; Μεγάλη ερώτηση. Έχετε στην πραγματικότητα ορισμένα (δωρεάν!) εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών που μπορούν να σας βοηθήσουν εδώ. Αρχικά, ρίξτε μια ματιά στον κατάλληλο τίτλο Εργαλείο λέξεων-κλειδιών ή της Google Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών (αυτό απαιτεί έναν λογαριασμό στο AdWords, αλλά η ρύθμιση είναι αρκετά απλή).

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, εδώ υπάρχει ένας σύντομος οδηγός SEO.

3. Κάντε τα εισιτήρια σας εύκολα στην αγορά

Ένα μεγάλο μέρος της αποτελεσματικής προώθησης εκδηλώσεων είναι να συναντήσετε τους αγοραστές εισιτηρίων σας όπου βρίσκονται. Αυτό σημαίνει ότι τους διευκολύνετε να αγοράσουν εισιτήρια από οποιοδήποτε περιβάλλον βρίσκονται εκείνη τη χρονική τιγμή.

Πώς θα το πετύχετε; Με….

Πλατφόρμες έκδοσης εισιτηρίων τρίτων

Εάν πουλάτε τα εισιτήριά σας μέσω μιας πλατφόρμας εισιτηρίων τρίτων όπως το Μπιλέτο, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να διατηρήσετε όλες τις εκδηλώσεις σας στο ίδιο προφίλ. Αυτό δίνει στους ανθρώπους μια εξαιρετικά γρήγορη επισκόπηση όλων των επερχόμενων εκδηλώσεών σας. Υπάρχει ένα πρόσθετο πλεονέκτημα εδώ. Κάποιος που έρχεται να δει μια από τις εκδηλώσεις σας μπορεί να ενδιαφέρεται και για κάποια από τις υπόλοιπες. Ή ίσως να έχει έναν φίλο που ενδιαφέρεται. Σε κάθε περίπτωση, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δώσετε κάποια προβολή σε όλες τις εκδηλώσεις που οργανώνετε.

Φτιάξτε τον δικό σας ιστότοπο ή ιστολόγιο

Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να κάνετε τους ανθρώπους να κάνουν πολλά κλικ για να μπορέσουν αγοράσουν εισιτήρια ή να εγγραφούν στην εκδήλωσή σας. Θα πρέπει να μπορούν να το κάνουν απευθείας στον ιστότοπό σας. Πολλοί πάροχοι εισιτηρίων (συμπεριλαμβανομένου του Billetto) σας προσφέρουν ένα widget εισιτηρίων που μπορείτε να ενσωματώσετε στον ιστότοπό σας. Με αυτόν τον τρόπο, οι άνθρωποι μπορούν να αγοράσουν εισιτήρια και να εγγραφούν με λίγα μόνο κλικ … και χωρίς να εγκαταλείψουν ποτέ τον διαδικτυακό σας χώρο.

Κανάλια κοινωνικών μέσων

Εάν επικολλάτε συνδέσμους για την εκδήλωσή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μια παρότρυνση για “Λήψη εισιτηρίων” στην ανάρτησή σας (και κατά προτίμηση στη σελίδα στην οποία συνδέεστε).

Γρήγορη συμβουλή: Εάν δημιουργήσετε μια εκδήλωση στο Facebook χρησιμοποιώντας τη σελίδα σας στο Facebook (αντί για ένα προσωπικό προφίλ), θα μπορείτε να επικολλήσετε έναν άμεσο σύνδεσμο στη σελίδα της εκδήλωσής σας σε ξεχωριστό πεδίο “Ticket URL”, όπως βλέπετε παρακατώ:

Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες θα λάβουν έναν σύνδεσμο “Εύρεση εισιτηρίων” στην εκδήλωση στο Facebook, κάτι που θα κάνει την αγορά εισιτηρίων πιο απλή. Η συμβουλή εδώ είναι η εξής: Μην κάνετε τους ανθρώπους να κάνουν κλικ περισσότερο από ό, τι είναι απαραίτητο.

4. Συγκεντρώστε το υλικό μάρκετινγκ που έχετε στη διάθεση σας

Οι συμμετέχοντες στην εκδήλωσή σας μπορούν να αποτελέσουν ένα χρυσωρυχείο εξαιρετικού υλικού μάρκετινγκ. Εάν έχετε ήδη οργανώσει παρόμοιες εκδηλώσεις και έχετε υπάρχουσα βάση πελατών, ζητήστε από τους παλιούς συμμετέχοντες να δημοσιεύσουν φωτογραφίες ή βίντεο της εκδήλωσης. (Μην ξεχάσετε να τους ζητήσετε να χρησιμοποιήσουν το hashtag της εκδήλωσής σας.) Τίποτα δεν είναι πιο αξιόπιστο από τις… αναμνήσεις της εκδήλωσής σας που προέρχονται από πραγματικούς καλεσμένους.

Αυτή είναι η πρώτη σας εκδήλωση; Μην ανησυχείτε! Μπορείτε να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό όπου οι πιθανοί επισκέπτες μπορούν να υποβάλουν εικόνες και βίντεο σχετικά με ένα θέμα που συνδέεται με την εκδήλωσή σας και να τα επισημάνετε με το hashtag την εκδήλωση. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε καλές κριτικές γύρω από την εκδήλωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι νικητές μπορούν να λάβουν δωρεάν εισιτήρια, κουπόνια για ποτά ή κάποια άλλα δώρα.

Συγχαρητήρια, έχετε πλέον εξαιρετικό υλικό που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την προώθηση της εκδήλωσης.

5. Πουλήστε ειδικά εισιτήρια

Τα απλά εισιτήρια είναι μια χαρά. Αλλά αν θέλετε πραγματικά να δοκιμάσετε και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να συνδυάσετε τα πράγματα λίγο. Εδώ είναι μερικά μόνο από τα «ειδικά» εισιτήρια που μπορούν να δώσουν κίνητρα στους αγοραστές:

  • Εισιτήρια Early Bird

    Αυτό είναι ένα εισιτήριο με έκπτωση που επιβραβεύει τους ανθρώπους για τη γρήγορη αγορά τους. Ορίστε έναν περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων προς πώληση νωρίς, με τιμή κάτω από το τυπικό κόστος των εισιτήριων σας. Τα άτομα που αγοράζουν τα εισιτήριά σας “Early bird” κερδίζουν χρήματα, ενώ εσείς προωθείτε την εκδήλωσή σας. Είναι μια τακτική win-win.

  • Ομαδικά εισιτήρια

    Γιατί να μην προσελκύσετε τους καλεσμένους σας να φέρουν μαζί τους φίλους τους; Καταστήστε οικονομικότερη επιλογή να αγοράσουν πολλά εισιτήρια ως ομάδα. Με αυτόν τον τρόπο, οι άνθρωποι έχουν ένα κίνητρο να διαδώσουν την εκδήλωση και να προσκαλέσουν κάποιον που γνωρίζουν, δίνοντάς σας κάποια δωρεάν δημοσιότητα στη διαδικασία.

  • Πακέτα εισιτηρίων

    Εάν σερβίρετε φαγητό, ποτό ή πουλάτε κάποιο είδος εμπορευμάτων στην εκδήλωσή σας – σκεφτείτε να συνδυάσετε αυτά με μια αγορά εισιτηρίου. “Αγοράστε ένα εισιτήριο και πάρτε το πρώτο σας ποτό στο μπαρ δωρεάν” είναι μια ελκυστική πρόταση. Η πώληση πακέτων εισιτηρίων σάς βοηθά επίσης να πάρετε μια γενική ιδέα για το πόσα άτομα ενδιαφέρονται για τα τρόφιμα και τα προϊόντα που προσφέρετε.

  • VIP εισιτήρια

    Αυτά αποτελούν μια διαφορετική εκδοχή των εισιτηρίων με έκπτωση. Τα εισιτήρια VIP κοστίζουν περισσότερο από τα εισιτήρια γενικής εισόδου, αλλά όσοι τα αγοράζουν έχουν ειδικά προνόμια όπως καλύτερη θέση ή γρηγορότερο τρόπο στο χώρο.

Τα ειδικά εισιτήρια μπορούν να κάνουν θαύματα στην προώθηση της εκδήλωσής σας, οπότε μην τα υποτιμάτε.

6. Αγκαλιάστε τα κοινωνικά μέσα

Κανένας οδηγός για την προώθηση εκδηλώσεων δεν θα ήταν πλήρης χωρίς την συμμετοχή των κοινωνικών μέσων. Είτε τα αγαπάτε είτε τα μισείτε, εκεί είναι που οι περισσότεροι από εμάς περνούν το χρόνο τους.

Δεν αρκεί όμως να γνωρίζουμε ότι τα κοινωνικά μέσα υπάρχουν. Πρέπει να μάθετε πώς να τα χρησιμοποιείτε προς όφελός σας. Το πιο σημαντικό είναι να περιοριστείτε σε μερικά βασικά κανάλια αντί να προσπαθείτε να είστε παντού. Το κοινό σας έχει πιθανώς ένα κανάλι κοινωνικής δικτύωσης που προτιμά, οπότε αυτό είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε.

Γενικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα διάφορα κοινωνικά κανάλια:

  • Facebook : Αυτό πιθανότατα θα είναι το μέρος για το κύριο προφίλ σας. Μπορείτε να μοιραστείτε λεπτομερείς ενημερώσεις σχετικά με την εκδήλωση, να προσθέσετε έναν σύνδεσμο “Εύρεση εισιτηρίων” (όπως περιγράψαμε) και να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας.

  • Twitter : Ιδανικό για γρήγορες ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο, τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ένα από τα καλύτερα μέρη για να χρησιμοποιήσετε το hashtag σας.

  • LinkedIn : Εάν η εκδήλωσή σας επικεντρώνεται σε ένα επαγγελματικό κοινό, εδώ θα το βρείτε. Υπάρχουν κοινότητες ατόμων που ενδιαφέρονται για συγκεκριμένα θέματα, οπότε βρείτε μια που ταιριάζει με το κύριο θέμα της εκδήλωσής σας.

  • Instagram και Pinterest : Αυτά τα πολύ… οπτικά κανάλια είναι ιδανικά για να μοιράζεστε μερικές εικόνες teaser της εκδήλωσης — μαζί με αυτές τις φωτογραφίες από τους παλιούς παρευρισκόμενους για τους οποίους μιλήσαμε — και να δώσετε στους ανθρώπους αποκλειστικά στιγμιότυπα από το παρασκήνιο π.χ. εκδήλωση προετοιμασίες και βασικοί ομιλητές ή εκτελεστές.

Τα κανάλια κοινωνικών μέσων είναι επίσης ιδανικά για διοργάνωση διαγωνισμών με δώρα εισιτηρίων ή άλλες εκπληκτικές προσφορές. Θα το θίξουμε λίγο αργότερα.

7. Πηγαίνετε όπου βρίσκεται το κοινό σας

Η προσπάθεια να αυξήστε την επισκεψιμότητα στα κοινωνικά κανάλια ή στον ιστότοπό σας είναι υπέροχη, αλλά θα πρέπει επίσης να συναντήσετε τους πιθανούς καλεσμένους σας, όπου έχουν ήδη κάνει λογαριασμούς. Λάβετε μέρος στις τρέχουσες συνομιλίες στον Ιστό και αναφέρετε την εκδήλωσή σας όπου έχει νόημα.

Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να αναζητήσετε προηγούμενες εκδηλώσεις παρόμοιες με τη δική σας στο Facebook. Στη συνέχεια, μπορείτε να δημοσιεύσετε σε αυτήν την εκδήλωση ανακοινώνοντας τη δική σας. Θυμηθείτε να ζητήσετε την άδεια του διοργανωτή. Ακόμα καλύτερα, δείτε αν είναι πρόθυμοι να το δημοσιεύσουν ως διαχειριστές εκ μέρους σας. Με αυτόν τον τρόπο, οι παλιοί παρευρισκόμενοι σε αυτήν την εκδήλωση θα λάβουν μια ειδοποίηση για τη δική σας.  Δεν είναι καλό αυτό;

Αλλά μην σταματήσετε στο Facebook. Κάθε πόλη έχει μια ενεργή κοινότητα ανθρώπων που ενδιαφέρονται για συγκεκριμένους τύπους εκδηλώσεων. Μια απλή αναζήτηση Google συχνά αποκαλύπτει φόρουμ και άλλα hangout για άτομα που ψάχνουν για εκδηλώσεις όπως η δική σας.

Για να βελτιώσετε το αποτέλεσμα, σκεφτείτε μια ειδική προσφορά για κάθε κοινότητα ή φόρουμ όπου ανακοινώνετε την εκδήλωσή σας.

Σημειώστε ότι οι ιστότοποι έκδοσης εισιτηρίων — ναι, συμπεριλαμβάνεται το Billetto — έρχονται σε επαφή με μια υπάρχουσα κοινότητα επισκεπτών. Απλά δημοσιεύοντας τη σελίδα της εκδήλωσής σας, υπάρχει το πρόσθετο πλεονέκτημα της προβολής σε πιθανούς επισκέπτες.

8. «Ενεργοποιήστε» τους παρευρισκόμενους

Μαντέψτε ποιοι είναι οι πιο παθιασμένοι υποστηρικτές σας; Οι καλεσμένοι της εκδήλωσής σας! Πρέπει να τους άρεσε αρκετά η εκδήλωσή σας για να εγγραφούν ή να αγοράσουν εισιτήρια. Δεν πρέπει να καταβάλετε, επομένως, μεγάλη προσπάθεια για να τους πείσετε να διαδώσουν την εκδήλωση.

Ενθαρρύνετέ τους να προωθήσουν την εκδήλωση στους φίλους τους και να χρησιμοποιούν ενεργά το hashtag σας όποτε μιλούν για αυτή. Ίσως αισθάνεστε αρκετά γενναιόδωροι για να τους προσφέρετε κάποια κουπόνια ποτών ή άλλα προνόμια. Εάν δείξετε στους καλεσμένους σας ότι τους εκτιμάτε, συχνά θα διαπιστώσετε ότι είναι περισσότερο από πρόθυμοι να επιστρέψουν αυτήν την εύνοια.

Αλλά μην σταματάτε στους καλεσμένους σας. Οι καλλιτέχνες και οι ομιλητές σας έχουν… έννομο συμφέρον για την προώθηση της εκδήλωσης. Όσο περισσότεροι έρχονται, τόσο περισσότερα μάτια βλέπουν την παρουσίασή τους, σωστά; Μπορείτε να τους εμπλέξετε στις προσπάθειές σας για προώθηση και να καταγράψετε βίντεο ή φωτογραφίες από teaser που ανακοινώνουν την παρουσίασή τους.

Διευκολύνετε τους ομιλητές και τους ερμηνευτές να μοιράζονται την εκδήλωσή σας με τα ακόλουθα. Θυμάστε αυτό το widget εισιτηρίων που αναφέραμε στο # 3; Αφήστε τους να το χρησιμοποιήσουν στον δικό τους ιστότοπο ή ιστολόγιο για να κάνουν τα εισιτήρια γρήγορα και εύκολα στην αγορά τους. Οι θαυμαστές τους δεν θα χρειαστεί να κάνουν κλικ σε διαφορετικό ιστότοπο. Έξυπνο;

9. Χρησιμοποιήστε το μάρκετινγκ email σας

Ναι, τα κοινωνικά μέσα είναι πολύ σημαντικά στις μέρες μας. Αλλά μην υποτιμάτε τη δύναμη μιας εξαιρετικής λίστας αλληλογραφίας. Στην πραγματικότητα, το email παραμένει το πιο αποτελεσματικό ψηφιακό κανάλι εκεί έξω στην αγορά.

Εάν έχετε ήδη μια λίστα συμμετεχόντων από μια προηγούμενη εκδήλωση, το email είναι ο τέλειος τρόπος για να τους ενημερώσετε για την επόμενη. Εάν όχι, ξεκινήστε να το χτίζετε αμέσως. Απλώς προσθέστε έναν τρόπο ώστε τα άτομα να εγγραφούν στις ενημερώσεις email σας στη σελίδα ή τον ιστότοπό σας. Θα μπορούν να λαμβάνουν τις τελευταίες ανακοινώσεις σχετικά με τις εκδηλώσεις σας και θα έχετε μια απευθείας γραμμή επικοινωνίας με τους καλεσμένους σας.

Σκεφτείτε ένα κίνητρο για να κάνετε τους ανθρώπους να εγγραφούν στα newsletters σας (π.χ. οι πρώτοι 100 που θα εγγραφούν θα λάβουν έκπτωση εισιτηρίου).

Ακολουθούν μερικές ιδέες για το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως εργαλείο για τη διάδοση της εκδήλωσης:

  • Προσφορά “Πείτε το σε έναν φίλο” — π.χ. εάν κάνουν τρία άτομα να εγγραφούν, τους δίνετε μια ειδική τιμή ομάδας

  • Ανακοινώστε όταν τα ειδικά εισιτήρια αρχίζουν να πωλούνται π.χ. «τελευταία ευκαιρία» και ούτω καθεξής

  • Υπενθυμίστε τους τυχόν συνεχόμενους διαγωνισμούς και δώρα

  • Στείλτε τους αποκλειστικές εικόνες των ερμηνευτών και των δραστηριοτήτων σας

  • Ζητήστε σχόλια μέσω poll

Μια απαλή υπενθύμιση: Ενώ το email είναι μακράν το πιο ισχυρό εργαλείο άμεσου μάρκετινγκ στο οπλοστάσιό σας, χρησιμοποιήστε το με φειδώ.

10. Εκτελέστε διαγωνισμούς και προσφέρετε δώρα

Αξιοποιήστε την ανταγωνιστική φύση των ανθρώπων και την επιθυμία τους να κερδίζουν. Ξεκινήστε τακτικούς διαγωνισμούς και δώρα σε όλα τα βασικά κανάλια μάρκετινγκ. Η τακτική σας θα εξαρτηθεί από το κανάλι.

Καλή επιτυχία!

6 πράγματα που δεν γνωρίζατε για διάσημους καλλιτέχνες

Share this post

PinIt
submit to reddit
scroll to top