6 τρόφιμα που δεν θα επέλεγε ποτέ ένας διαιτολόγος

Easy-5-Ingredient-Veggie-Burgers-Sweet-Simple-Vegan-thumbnail.jpg

 Αυτά τα τρόφιμα θα τα απέφευγαν οπωσδήποτε οι περισσότεροι  διαιτολόγοι στην έξοδο  τους για φαγητό

Μπουρίτος

Τα εστιατόρια γρήγορου φαγητού έχουν κακή φήμη όσον αφορά τη θρεπτική αξία  των πιάτων τους. «Τα burritos σε πολλά μαγαζιά μπορεί να είναι μια τεράστια βόμβα θερμίδων», λέει η Alicia Romano, MS, RD, LDN, κλινικός διαιτολόγος στο Frances Stern Nutrition Center στο Tufts Medical Center. Όχι μόνο καταναλώνετε πολλές θερμίδες επιλέγοντάς τα, αλλά προσλαμβάνετε νάτριο περισσότερο από ολόκληρη τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη. Στην πραγματικότητα, ένα burrito μπορεί να έχει 1.350 θερμίδες και 2.590 χιλιοστόγραμμα νατρίου (οι τρέχουσες συστάσεις είναι 2.300 χιλιοστόγραμμα την ημέρα). Και δεν μόνο τα συγκεκριμένα συστατικά που είναι κακά για εσάς, αλλά και  οι μεγάλες ποσότητες αλλαντικών και τα αλμυρά καρυκεύματα που υπερφορτώνουν το γεύμα σας με υδατάνθρακες, θερμίδες, λίπος και νάτριο. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε ψητό κοτόπουλο με μεξικάνικά φασόλια και μια μικρή μερίδα σαλάτας.

Διαβάστε ακόμη

Διατροφή: Αυτές είναι οι 10 συνήθειες που αποφεύγουν οι διατροφολόγοι

Καφέδες με σαντιγί

Αυτού του τύπου οι καφέδες μπορεί να είναι η καθημερινή σας απόλαυση, αλλά οι διατροφολόγοι φροντίζουν να μείνουν μακριά από οποιοδήποτε από τα ζαχαρούχα, ροφήματα καφέ που πωλούνται σε πολλές αλυσίδες καφέ. Χωρίς να θέλουμε να αναφέρουμε μερικά συγκεκριμένα μέρη είναι εύκολο να καταλάβετε που θα τα βρείτε. Εάν αγοράσετε ένα παγωμένο καφέ με σαντιγί και ζάχαρη, μπορείτε να τον πιείτε σε λιγότερο από πέντε λεπτά και θα είναι σαν να φάγατε μια μερίδα φαγητό χωρίς την ικανοποίηση και το αίσθημα κορεσμού που θα σας προσέφερε. Οι καφέδες αυτοί διαθέτουν περίπου  45 γραμμάρια υδατανθράκων που οφείλονται καθαρά στην προσθήκη ζάχαρης και τεχνητών συστατικών. Φροντίστε να μην παραγγείλετε ποτέ τέτοιους σύνθετες καφέδες λένε οι διαιτολόγοι.

Muffins

Οι διατροφολόγοι συνήθως αποφεύγουν να επιλέγουν αρτοσκευάσματα όπως muffins σε καταστήματα γρήγορου φαγητού, επειδή είναι γεμάτα με κακά λιπαρά όπως κορεσμένα λίπη, που συμβάλλουν σημαντικά στις καρδιακές παθήσεις. Όταν η Ilana Muhlstein, MS, RDN, διαιτολόγος και συν-δημιουργός του προγράμματος απώλειας βάρους, 2B Mindset, θέλει να πάρει το πρωινό της στο Starbucks, δεν παραγγέλνει ποτέ το κέικ ή αρτοσκευάσματα. Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα απλό κουλούρι, συμβουλεύει .

Ιταλικές μπαγκέτες με αλλαντικά

Να προσέχετε τι βάζετε στις μπαγκέτες.  Καλό είναι να αποφεύγετε τα αλλαντικά λόγω των πολύ κορεσμένων λιπαρών που περιέχουν όπως πεπερόνι και το σαλάμι. Αποφύγετε επίσης τις σάλτσες με βάση τη μαγιονέζα ή τη σάλτσα teriyaki, επειδή αυτές μπορεί να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη αλλά και σε λιπαρά. Αλλά τα συστατικά δεν είναι τα μόνα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε. θα πρέπει επίσης να είστε προσεκτικοί με το μέγεθος της μερίδας. Μια τεράστια μακριά μπαγκέτα μπορεί να είναι θερμικά πλούσια και να περιέχει πάνω από 1.300 mg νάτριο (αλάτι). Αν επιμένετε στην μπαγκέτα αλλαντικών φροντίστε να μην ξεπερνάει  τα 6 εκατοστά την μέρα και σε διαφορετική περίπτωση φυλάξτε την άλλη μισή για την επόμενη. Μια άλλη συμβουλή: ζητήστε τους να βγάλουν την ψίχα από το εσωτερικό του ψωμιού. «Προσωπικά, μου αρέσει να βγάζω την ψίχα από το ψωμί, επειδή αποτελεί μια ολόκληρη μερίδα υδατανθράκων και σας εμποδίζει να βάλετε περισσότερα λαχανικά εκεί», λέει η Jenna Braddock, MSH, RDN, CSSD, αθλητικός διαιτολόγος στη Φλόριντα. “Αυτή η συμβουλή είναι ιδιαίτερα καλή για άτομα που πρέπει να περιορίζουν τους υδατάνθρακες που προσλαμβάνουν, όπως οι διαβητικοί.”

Double Beef Burgers

Δεν υπάρχει τίποτα πιο ικανοποιητικό από το να παίρνεις ένα μεγάλο burger με ζουμερά μπιφτέκια, αλλά οι διατροφολόγοι συμφωνούν ότι δεν υπάρχει κάποια διατροφική αξία στην κατανάλωση δύο μπιφτεκιών σε ένα burger. Αποτελούν απλώς μια μεγάλη βόμβα αλατιού και λίπους, η οποία έχει καλή γεύση, αλλά δεν σας βοηθάει για να έχετε ενέργεια καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.. Για παράδειγμα, ένα διπλό burger σε γνωστή αλυσίδα ταχυφαγίων μπορεί να έχει 58 γραμμάρια λίπους, 3 γραμμάρια τρανς λιπαρών και 20 γραμμάρια κορεσμένου λίπους. Η κατανάλωση άφθονης ποσότητας λίπους δεν θα σας προσφέρει τίποτα άλλο εκτός από κιλά! Εάν παραγγείλετε ποτέ ένα burger προτιμήστε ένα εστιατόριο όπου τα υλικά είναι φρέσκα και σπιτικά.

Milkshakes

Οι διατροφολόγοι προσπαθούν να μην καταναλώνουν τις θερμίδες που δικαιούνται μέσα στην ημέρα τους σε ένα milkshake. Ένα μικρό milkshake σοκολάτας σε γνωστή αλυσίδα εστιατορίων γρήγορου φαγητού έχει 74 γραμμάρια ζάχαρης, τα οποία ισοδυναμούν με 18 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη! Και αυτός ο υψηλός αριθμός ζάχαρης ισχύει στην περίπτωση που το Milkshake γίνεται με παγωτό βανίλιας χαμηλών λιπαρών και light κρέμα!

Share this post

PinIt
submit to reddit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

scroll to top