Αμερική: Ιδρύθηκε το πρώτο… πανεπιστήμιο για το Instagram!

innovationmarketingseed-university-instagram-influencers.png

Η Αμερικανική startup  Εταιρεία Υγείας  Seed ίδρυσε το Seed University, ένα «πανεπιστήμιο» το οποίο προσφέρει ένα εξάμηνο σεμινάριο για να εκπαιδεύσει τους influencers του Instagram στα προϊόντα που προβάλλουν…

Ένα περιστατικό με πρωταγωνίστρια την Kim Kardashian, η οποία προώθησε ένα χάπι κατά της ναυτίας, χωρίς να ενημερώσει τους followers της για τις παρενέργειες του, ενέπνευσε τους υπεύθυνους του Seed να αναπτύξουν αυτά τα μαθήματα.

Για να υποστηρίξουν τα όποια προϊόντα τους, οι υπεύθυνοι πρέπει να περάσουν μια εξέταση, η οποία είναι δωρεάν και περιλαμβάνει πληροφορίες για τα καλά βακτηρίδια, το μικροβίωμα, δηλαδή, το σύνολο των ωφέλιμων βακτηρίων του οργανισμού και τα προβιοτικά. Τους παρέχονται μοναδικοί σύνδεσμοι (links) που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την σωστή προώθηση των προϊόντων τους.

Το περιεχόμενο του μαθήματος αναπτύχθηκε από μια ομάδα ιατρών, επιστημόνων και ειδικών σε θέματα επικοινωνιών. Η εταιρεία εγείρει ένα ακοινοποίητο μέχρι στιγμής ποσό χρηματοδότησης από επενδυτές που περιλαμβάνουν γνωστούς ηθοποιούς και εταιρείες.

Τουλάχιστον το 60 τοις εκατό των χρηστών του Instagram ανακαλύπτουν προϊόντα μέσα από την συγκεκριμένη πλατφόρμα και, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ψηφιακού Μάρκετινγκ, η  επιρροή της έχει ξεπεράσει την έντυπη διαφήμιση και τους παραδοσιακούς τρόπους προβολής.

Παρά τις ενέργειες των αρχών, όπως η «αλήθεια στη διαφήμιση» της αμερικανικής ομοσπονδιακής επιτροπής εμπορίου, η οποία απαγορεύει το αθέμιτο ή παραπλανητικό μάρκετινγκ ανεξάρτητα από το μέσο που λαμβάνει χώρα, το σύστημα των κοινωνικών μέσων είναι πολύ ογκώδες για να ελέγχεται σωστά και πλήρως. Επομένως, η προσέγγιση του «Πανεπιστημίου» του Seed μπορεί να βοηθήσει σε αυτήν την κατεύθυνση.

Share this post

PinIt
submit to reddit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

scroll to top