Ολλανδική έρευνα: το φρούτο που ρίχνει η χοληστερόλη

cholesterol_plaque_artery_800_480_85_s_c1.jpg

Το μήλο μπορεί να σε βοηθήσει να μειώσεις τα επίπεδα χοληστερόλης, όπως λένε οι ειδικοί. Δες τι άλλο μπορείς να κάνεις για να τη ρίξεις.Μείωση χοληστερόλης διατροφή χοληστερίνη

Μια ακόμη έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει τη λαϊκή σοφία που λέει ότι ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα. Σύμφωνα με την ολλανδική μελέτη, αν ρίξεις από πάνω και λίγα κομμάτια μήλου, παρέχεις στον οργανισμό σου πηκτίνη. Πρόκειται για ένα είδος φυτικής ίνας, η οποία θεωρείται ότι μειώνει τη χοληστερόλη. Ωστόσο, επειδή δεν μπορείς να τα περιμένεις όλα από ένα μήλο διάβασε τι άλλο μπορείς να κάνεις.Μείωση χοληστερόλης διατροφή χοληστερίνη

Από που προέρχεται η χοληστερόλη

Η χοληστερόλη του αίματος προέρχεται βασικά από χοληστερόλη που παράγεται στο σώμα και λιγότερο από εκείνη που προσλαμβάνουμε με την τροφή. Αυτό δεν συνεπάγεται, βέβαια, ότι η σύσταση της δίαιτας δεν σχετίζεται με τη συγκέντρωση της στο αίμα.

Τα τρόφιμα που τη μειώνουν

Το ψωμί από πίτουρο βρώμης, τα φασόλια, τα λαχανάκια Βρυξελών, τα μήλα, τα αχλάδια, τα δαμάσκηνα, το σκόρδο και οι ξηροί καρποί, όπως καρύδια, αμύγδαλα, φιστίκια , ηλιόσποροι, έχει βρεθεί ότι συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερόλης έχει από καιρό αποδειχθεί.

Τη μείωση της μπορεί να πετύχετε και μέσω της κατανάλωσης τροφίμων εμπλουτισμένων με φυτικές στερόλες όπως και η ενίσχυση του καθημερινού διαιτολογίου με φυτικές ίνες (π.χ. προϊόντα ολικής άλεσης, δημητριακά πρωινού) και ω-3 λιπαρά οξέα (σαρδέλα, τσιπούρα, γαύρο, ιχθυέλαια).

Οι τροφές που την ανεβάζουν

Η κατανάλωση κορεσμένων λιπών (ζωικά λίπη, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά) αυξάνει τη παραγωγή χοληστερόλης στο σώμα. Αντικαταστήστε τα με ελαιόλαδο και άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα και άπαχο κρέας.

Αν θέλετε γλυκό

Προτιμήστε παστέλι, γλυκό του κουταλιού, χαλβά, ζελέ, ρυζόγαλο που είναι λιγότερο λιπαρές επιλογές γλυκών.Βέβαια δεν πρέπει να ξεφύγετε από το μέτρο.

Σηκωθείτε από τον καναπέ

Στη μείωση της χοληστερόλης σημαντικό ρόλο έχει η φυσική δραστηριότητα και ο έλεγχος του βάρους που θα πρέπει να γίνεται μέσω ενός εξατομικευμένου προγράμματος διατροφής και καθημερινής φυσικής δραστηριότητας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Crash test στους καφέδες του κόσμου. Ποιοί πίνουν περισσότερο;

Μυστικά αδυνατίσματος από κάθε γωνιά του πλανήτη

Ποιος λαός είναι πιο κολλημένος με την TV;

Αν και Σκοτσέζοι σου λένε να μην δίνεις σημασία στα λεφτά

5 πολυτελέστατα εναλλακτικά (και μαγευτικά) ξενοδοχεία

 

Share this post

PinIt
submit to reddit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

scroll to top