Λιγούρα για γλυκό; 3 τρόποι να την ξεπεράσετε

glyko.jpg

Δεν μπορείτε να αντισταθείτε στο πειρασμό να φάτε ένα γλυκάκι; Η ζάχαρη μπορεί να προκαλέσει ζημιά στην υγεία, αλλά και τη δίαιτά σας. Μάθετε, λοιπόν,  3 αποτελεσματικούς τρόπους για να  περιορίσετε την επιθυμία σας για γλυκά και να κερδίσετε υγεία γλιτώνοντας τις περιττές θερμίδες

Τρώτε καλύτερο πρωινό

Ξεκινώντας την ημέρα σας με γλυκά δημιουργείτε έναν φαύλο κύκλο για τον οργανισμό σας: τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα αυξάνονται γρήγορα, παρέχοντας σας γρήγορη έκρηξη ενέργειας, η οποία στη συνέχεια, πέφτει λίγες ώρες αργότερα, δημιουργώντας και πάλι μια έντονη επιθυμία για κάτι γλυκό. «Σπάστε» αυτόν τον φαύλο κύκλο με την κατανάλωση ενός ισορροπημένου πρωινού που περιέχει συνδυασμό από φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, όπως αυγά ομελέτα και ψωμί ολικής αλέσεως ή γιαούρτι με φρούτα.

Διαβάζετε τις ετικέτες

Δεν πρέπει να είστε προσεκτικοί μόνο με τα γλυκά, αφού η μισή ζάχαρη που καταναλώνετε προέρχεται από αλμυρές πηγές, όπως σάλτσες ζυμαρικών, σαλάτες με σος, κρακεράκια και από το ψωμί. Αυτά τα τρόφιμα περιέχουν σάκχαρα και σας εκπαιδεύουν να επιθυμείτε διαρκώς γλυκές γεύσεις. Όσο περισσότερη ζάχαρη τρώτε, τόσο περισσότερη θέλετε, λένε οι ειδικοί. Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης στη διατροφή σας μπορεί να οδηγήσει σε μια σειρά από προβλήματα υγείας, από καρδιακές παθήσεις μέχρι διαβήτη. Έτσι ψωνίσετε έξυπνα: Συγκρίνετε τις ετικέτες στο σούπερ μάρκετ και επιλέγετε προϊόντα που περιέχουν λιγότερα γραμμάρια ζάχαρης ανά μερίδα. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε καυτερή σάλτσα αντί για κέτσαπ, και λάδι ή ξίδι αντί για σάλτσες. Η μείωση καθημερινά της ζάχαρης που καταναλώνετε αποτελεί το πρώτο βήμα για να περιοριστεί και η επιθυμία σας για γλυκά.

Βγείτε έξω 

Αν απλά δεν μπορεί να σταματήσετε να σκέφτεστε την τούρτα που περίσσεψε χθες από τα γενέθλια του παιδιού σας και η οποία βρίσκεται ακόμη στο ψυγείο σας, τότε δεν έχετε παρά να φορέσετε τα αθλητικά σας παπούτσια και να κάνετε μια βόλτα 10 λεπτών με τα πόδια στη γειτονιά σας. Οι περισσότερες λιγούρες είναι παροδικές, και αυτό σημαίνει ότι θα μετά από λίγα λεπτά δεν θα έχετε την ίδια επιθυμία για γλυκό. Έτσι, κάνοντας ένα διάλειμμα ή αλλάζοντας περιβάλλον υπάρχει σοβαρή πιθανότητα τη στιγμή που θα επιστρέψετε σπίτι να έχετε ξεχάσει την ανάγκη σας για σνακ ή για κάτι γλυκό.

γλυκό, λιγούρες, επιθυμία-για-γλυκό, ζάχαρη, περιττές-θερμίδες

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πως λειτουργούν τα σχολεία στον υπόλοιπο κόσμο

Ποιά σαλάτα από την Ιταλία ενισχύει τη μνήμη;

Crash test στους καφέδες του κόσμου. Ποιοί πίνουν περισσότερο;

Μυστικά αδυνατίσματος από κάθε γωνιά του πλανήτη

Ποιος λαός είναι πιο κολλημένος με την TV;

Αν και Σκοτσέζοι σου λένε να μην δίνεις σημασία στα λεφτά

5 πολυτελέστατα εναλλακτικά (και μαγευτικά) ξενοδοχεία

 

 

Share this post

PinIt
submit to reddit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

scroll to top