Διατροφή χωρίς κρέας: 10 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σας

sven-brandsma-iehau6a1l8Q-unsplash.jpg

Είτε το κάνετε για οικολογικούς λόγους είτε για διατροφικούς, αυτοί είναι οι τρόποι που θα αλλάξει το σώμα σας αν σταματήσετε να τρώτε κόκκινο κρέας….

  1. Μπορεί να χάσετε μερικά κιλά

Το κόκκινο κρέας αποτελεί μια θερμιδική βόμβα. Αν το κόψετε από τη διατροφή σας, θα αρχίσετε να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες και ως εκ τούτου θα χάσετε μερικά κιλά. Άλλωστε, οι μερίδες κρέατος που τρώμε, τις περισσότερες φορές είναι μεγαλύτερες από την ποσότητα που πραγματικά χρειάζεται ο οργανισμός μας σε πρωτεΐνη. Για παράδειγμα, ένα φιλέτο μοσχάρι των 85 γραμμαρίων, περιέχει 170 θερμίδες, ενώ μια ίδια ποσότητα φασολιών περιέχει 100 θερμίδες. Μπορεί να μη δείτε από την αρχή την πτώση στη ζυγαριά, αλλά δώστε λίγο χρόνο.

  1. Ο οργανισμός σας θα γίνει λιγότερο όξινος

Ένα υγιές σώμα χρειάζεται μια καλή ισορροπία στο pH. Οι διατροφικές συνήθειες που επικρατούν σήμερα όμως, αποτελούνται από πολλές όξινες τροφές, μεταξύ των οποίων και το κόκκινο κρέας. Το κόκκινο κρέας δημιουργεί ένα όξινο περιβάλλον στον οργανισμό σας, το οποίο τον κάνει ευάλωτο σε παθήσεις.

  1. Θα νιώθετε λιγότερο φουσκωμένοι

Το κόκκινο κρέας, είναι μία από τις τροφές που χωνεύονται αργά από το ανθρώπινο σώμα, προκαλώντας πολλές φορές φουσκώματα, δυσκοιλιότητα και κοιλιακούς πόνους.

  1. Θα βελτιωθεί η υγεία του δέρματός σας

Το καθαρό και υγιές δέρμα είναι αποτέλεσμα κατανάλωσης πολλών φρούτων και λαχανικών, λόγω των βιταμινών A,C και E, οι οποίες μπορούν να καταπολεμήσουν τα σημάδια του δέρματος.

  1. Θα μειωθούν τα επίπεδα της χοληστερίνης σας

Η ελάττωση ή το κόψιμο του κόκκινου κρέατος, σημαίνει και λιγότερα κορεσμένα λίπη, τα οποία συνδέονται με την υψηλή χοληστερίνη. Ιδανικά, σύμφωνα με έρευνες, το κορεσμένο λίπος πρέπει να αποτελεί μόνο το 5-6% της ημερήσιας κατανάλωσης θερμίδων ενός ανθρώπου. Επομένως, για να αποφύγετε τον κίνδυνο ασθενειών όπως η αρτηριοσκλήρυνση, το εγκεφαλικό ή το καρδιακό επεισόδιο, μειώστε το κόκκινο κρέας από τη διατροφή σας.

  1. Θα μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης συγκεκριμένων τύπων καρκίνου

Οι δίαιτες πλούσιες σε κορεσμένα λίπη, έχουν συνδεθεί με τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου. Το 2015, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας κατέταξε το κόκκινο κρέας στην κατηγορία των καρκινογόνων τροφών, με υψηλό κίνδυνο εμφάνισης εντερικού καρκίνου. Το μαγείρεμα του κόκκινου κρέατος σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, αυξάνει επίσης τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

  1. Θα μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης σοβαρών ασθενειών

Πολλές σοβαρές ασθένειες είναι συνδεδεμένες με την κατανάλωση κόκκινου κρέατος, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις, η παχυσαρκία και ο διαβήτης. Οι μεγάλες και συχνές ποσότητες κόκκινου κρέατος, παράγουν μια ουσία που αυξάνει το ρίσκο καρδιακών επεισοδίων, ενώ μια πρόσφατη έρευνα, συνδέει το κόκκινο κρέας και με τον κίνδυνο εμφάνισης Αλτσχάιμερ.

  1. Θα έχετε περισσότερη ενέργεια

Η αντικατάσταση του κόκκινου κρέατος με πιο υγιεινές επιλογές, όπως τα φασόλια, τα φυτικά λίπη, τα ολικής άλεσης τρόφιμα, τα φρούτα και τα λαχανικά, θα αυξήσει τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού σας.

  1. Θα βοηθήσετε το περιβάλλον

Η εκτροφή ζώων για την κατανάλωση του κρέατός τους, απαιτεί τεράστιες εκτάσεις γης, ενέργειας και νερού. Το 51% της παγκόσμιας εκπομπής αερίων από τα θερμοκήπια, προκαλείται από την εκτροφή ζώων, σύμφωνα με μία έρευνα του Worldwatch Institute. Καλό θα είναι να διαλέξετε εναλλακτικές πηγές πρωτεΐνης για να ωφελήσετε όχι μόνο το σώμα σας, αλλά και το περιβάλλον.

  1. Θα χάσετε μερικές θρεπτικές ουσίες

Παρόλο που υπάρχουν πολλές εναλλακτικές τροφές για την λήψη πρωτεΐνης, υπάρχουν κάποιες θρεπτικές ουσίες που βρίσκονται μόνο στο κόκκινο κρέας. Επομένως, αν κόψετε την κατανάλωσή του, πρέπει να πάρετε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής, για να συμπληρώσετε τις ουσίες αυτές. Δύο πολύ σημαντικές θρεπτικές ουσίες που περιέχονται στο κρέας, είναι η βιταμίνη Β12 και ο μεταλλικός σίδηρος.

Περισσότερα θέματα διατροφής ΕΔΩ

Share this post

PinIt
submit to reddit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

scroll to top