CAPELO.SHOP: Όλου του κόσμου τα καπέλα!

image00001-1.jpg

CAPELO.SHOP από τον Γιάννη και Πάνο Καραχάλιο που συνεχίζουν μία οικογενειακή παράδοση, εβδομήντα χρόνων, στο μαγικό κόσμο του καπέλου. Εμείς τους βγάζουμε το… καπέλο! Ψάχνεις για καπέλο; εδώ θα βρεις τα πάντα!

Ο Γιάννης και ο Πάνος Καραχάλιος συνεχίζουν μία οικογενειακή παράδοση, εβδομήντα χρόνων, στο μαγικό κόσμο του καπέλου. Η ιστορία τους ξεκινάει πριν από πολλά χρόνια όπου από παιδιά θυμούνται τον εαυτό τους, να βοηθούν τον παππού τους στο μαγαζί του, τα καλοκαίρια κόβοντας, ράβοντας και μεταφέροντας καπέλα στο κέντρο της Αθήνας. Τα χρόνια πέρασαν και σήμερα το capelo.shop, είναι ένα σύγχρονο, γρήγορο και ανανεωμένο e-shop, που σε περιμένει να το ανακαλύψεις και μαζί του, να ανανεώσεις το στυλ και τη διάθεσή σου. Καπέλα όλων τον ειδών, Παναμά, τζόκεϋ, παραλίας, καβουράκια, Fedora από όλων τον ειδών υφάσματα και ψάθες, σε όλα τα μεγέθη, με απίθανα χρώματα και σχέδια, πάντα ποιοτικά και με υψηλά standard, στο τρόπο κατασκευής τους,  θα ικανοποιήσουν, ακόμα και τα πιο απαιτητικά γούστα. Γυαλιά ηλίου, πετσέτα, καπέλο και φύγαμε λοιπόν, γιατί το πιο όμορφο καλοκαίρι.. είναι αυτό που δεν έχουμε ζήσει ακόμα.

1) Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με ένα e-shop και με την τάση ενός, αγαπημένου trend αποκλειστικά, όπως το καπέλο;

Γ.Κ. Η αγάπη μας για το καπέλο ξεκινά από τα παιδικά μας χρόνια και οφείλεται κατά κύριο λόγο στον παππού μας Πάνο Καραχάλιο. Ερχόμενος στην Αθήνα ως έμπορος υφασμάτων από την Πάτρα το 1965 και επειδή πάντα τον γοήτευε το καπέλο (ο ίδιος είχε στην συλλογή του περισσότερα από 30 καπέλα), αποφάσισε να δώσει στα υφάσματα του σχήμα και ζωή και έτσι να στήσει το δικό του πιλοποιείο. Τα καλοκαίρια μας τα περνούσαμε με τις ράφτρες, όπου κόβαμε και ράβαμε και εμείς καπέλα. Μάλιστα αφού ολοκληρωνόταν μια παραγγελία, στοιβάζαμε τα καπέλα σε ντουζίνες, τα βάζαμε σε διαφανείς σακούλες και βουρ στις χάρτινες μεγάλες κούτες για πακετάρισμα. Κλείναμε τις κούτες καλά με την γνωστή καφέ ταινία και με το καροτσάκι τις μεταφέραμε στο ταχυδρομείο της οδού Μητροπόλεως προκειμένου να φύγουν για τα νησιά. Την εταιρία ανέλαβε έπειτα ο γιος του, Χρήστος Καραχάλιος, ο οποίος κατάφερε μέσα στα επόμενα  χρόνια να εδραιώσει ένα μεγάλο πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών χονδρεμπορίας καπέλων.

Π.Κ. Παίρνοντας πλέον την σκυτάλη ως νεότερη γενιά, εμείς, τα εγγόνια Γιάννης και Πάνος αποφασίσαμε να ξεχωρίσουμε από την εταιρία χονδρικής και να δημιουργήσουμε ένα E-shop λιανικής, το capelo.shop το οποίο όμως θα διέθετε μοδάτα καπέλα σε διάφορα σχέδια και χρώματα όχι μόνο στο ελληνικό κοινό αλλά και στο κοινό του εξωτερικού.

2) Παναμά, jockey, straw hat, τραγιάσκα, μπερές, oversized, cowboy hat, κασκέτα. Ποιο από τα παραπάνω, θα προτείνατε στους αναγνώστες μας, σαν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της γκαρνταρόμπα τους και γιατί;

Π.Κ. Τα καπέλα έχουν εποχές αλλά και στυλ ανάλογα με την περίσταση. Άλλα είναι ειδικά φτιαγμένα για το καλοκαίρι προκειμένου να μας προστατέψουν από τον ήλιο και να μας κρατήσουν δροσερούς και άλλα για το χειμώνα προκειμένου να μην παγώσουμε. Επίσης, άλλα τα καπέλα για την θάλασσα και άλλα για την πόλη και πάντα ανάλογα με την στιγμή. Υπάρχουν λοιπόν καπέλα για όλες τις περιστάσεις, οπότε ιδανικά θα έπρεπε πρώτα να αποφασίσουμε για ποια ακριβώς χρήση το θέλουμε. Για παράδειγμα μια ηλιόλουστη ημέρα στην πόλη με ένα casual ντύσιμο θα μπορούσε να συνοδευτεί είτε από ένα καπέλο Παναμά είτε από μια καλοκαιρινή βαμβακερή τραγιάσκα είτε ακόμη και από ένα βαμβακερό Τζόκεϋ. Εάν όμως αυτή η ηλιόλουστη ημέρα είναι στην παραλία, ένα καπέλο από ελαφρύ και ευάερο υλικό όπως η ψάθα θα ήταν η ιδανική επιλογή.

Γ.Κ. Θεωρούμε λοιπόν ότι θα ήταν ιδανικό, προκειμένου να χαρούμε το αξεσουάρ που λέγεται καπέλο, η γκαρνταρόμπα μας να μπορεί να φιλοξενεί ανάλογα με την περίσταση τα περισσότερα είδη καπέλων.

3) Πως είναι το να επιχειρεί κανείς, στην Ελλάδα του σήμερα και ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίσατε, στο ξεκίνημα σας;

Π.Κ. Δεν θα θέλαμε να γκρινιάξουμε αναφερόμενοι στον μη φιλικό τρόπο αντιμετώπισης του κράτους προς τις επιχειρήσεις, αλλά να επισημάνουμε τις σοβαρές προσπάθειες ανασύνταξης και αναδιοργάνωσης του ελληνικού κράτους την τελευταία δεκαετία. Πολλές δημόσιες υπηρεσίες με ηλεκτρονικούς τρόπους και μέσω της τεχνολογίας προσπάθησαν, άλλες φορές επιτυχώς και άλλες ανεπιτυχώς, να διορθώσουν πολλές αστοχίες που δημιούργησε η λειτουργία κάποιων υπηρεσιών προς το επιχειρείν. Είμαστε από τους νέους που αισιοδοξούν και θεωρούν πως όσο δυνατά χτυπήθηκε η χώρα την περίοδο της κρίσης, τόσο δυνατά θα ανακάμψει από αυτή. Πιστεύουμε δηλαδή στη θεωρία του ελατηρίου!

4) Τι θα συμβουλεύατε ένα νέο άνθρωπο, που ξεκινάει σήμερα επιχειρηματικά;

Π.Κ. Το χτίσιμο μιας καινούργιας εταιρείας είναι σίγουρα μία από τις πιο δύσκολες αλλά και ευχάριστες εμπειρίες που μπορεί να βιώσει κάποιος.
Η επιχειρηματικότητα είναι ένας νέος και ιδιαίτερος τρόπος ζωής διαφορετικός από αυτόν που γνωρίζει κανείς μέχρι σήμερα. Προκειμένου να μετατρέψεις την ιδέα σου σε ολοκληρωμένη επιχειρηματική πρόταση χρειάζεται brainstorming, καλή έρευνα αγοράς, συζητήσεις με έμπειρα άτομα και συνεχείς τροποποιήσεις της αρχικής ιδέας ώστε να προσφέρεις από την αρχή ένα προϊόν ποιότητας. Εάν το χτίσεις  με πελατοκεντρική προσέγγιση και επενδύσεις στην εμπειρία του πελάτη θα αυξήσεις «δραματικά» τις πιθανότητες επιτυχίας αυτού του εγχειρήματος.

5) Ζούμε σε μία χώρα που έχει ήλιο, όλο το χρόνο. Πως ένα καπέλο, μπορεί να προστατεύει, από την υπεριώδη UV ακτινοβολία και τις κακές συνέπιες της, στο δέρμα μας;

Γ.Κ. Τα πρόσωπά μας εκτίθενται σε υπεριώδη (UV) ακτινοβολία κάθε μέρα του έτους. Ως εκ τούτου, δεν είναι παράξενο ότι μέρη της κεφαλής όπως τα αυτιά, οι κρόταφοι, τα χείλη και η μύτη είναι από τις πιο συχνές περιοχές εμφάνισης καρκίνου του δέρματος. Ένα Ρεπούμπλικo (Fedora) καπέλο, ένα unisex καπέλο Παναμά, ή για τις γυναίκες ένα καπέλο ήλιου δεν προστατεύει μόνο το πρόσωπό, το κεφάλι, τα αυτιά και το πίσω μέρος του λαιμού, αλλά μπορεί να μειώσει το βαθμό της UV ακτινοβολίας που φθάνει στα μάτια ακόμη και κατά 50%.

6) Τα καπέλα αποκτούν, όλο και περισσότερη δημοτικότητα, καθώς το συγκεκριμένο αξεσουάρ, δίνει απεριόριστη κομψότητα και στιλ σε κάθε μας εμφάνιση. Ποιο κατά τη γνώμη σας, είναι το απόλυτο trend ( για γυναίκες και άντρες) για το καλοκαίρι του 2019;

Π.Κ. Πέρα από τους κλασικούς καλοκαιρινούς τύπους καπέλων όπως ένα καπέλο Παναμά, ένα ψάθινο Καβουράκι ή ένα γυναικείο καπέλο με μεγάλο γείσο, τα στρογγυλά καπέλα ή αλλιώς Bucket Hats της δεκαετίας του ’90 σε διάφορα χρώματα, σχέδια και υλικά (βαμβάκι, ψάθα) είναι και πάλι στο προσκήνιο όπως μας έδειξαν ο οίκος Etro, οι Dolce & Gabbana, Philip Lim, Sonia Rykiel αλλά και η Anna Su στα ανοιξιάτικα show τους.

7) Από τι υλικά είναι συνήθως φτιαγμένα, τα καπέλα της συλλογής σας;

Γ.Κ. Στο site μας φιλοξενούμε καπέλα από όλα σχεδόν τα υλικά. Τους καλοκαιρινούς μήνες θα βρείτε κυρίως καπέλα ψάθινα, από φύκι αλλά και βαμβακερά ενώ τους χειμερινούς, καπέλα κυρίως από τσόχα, σουέτ και μαλλί.

8) Πως μπορούμε να παρατείνουμε την ‘ζωή’, του καπέλου μας;

Π.Κ. Καταρχάς τα καπέλα θα πρέπει να «κάθονται» σε επίπεδη επιφάνεια και ανάποδα ώστε να μην χαλάσει ο γείσος. Εξαίρεση αποτελούν τα Τζόκεϋ τα οποία θα πρέπει να διπλώνονται στην μέση (το μισό καπέλο μέσα στο άλλο μισό). Έχω παρατηρήσει ότι πιάνουμε πολλές φορές ένα καπέλο από μπροστά σηκώνοντας το από τον γείσο. Πιάνοντας το με αυτό τον τρόπο αρχικά θα το παραμορφώσουμε και μακροπρόθεσμα το καπέλο θα σκιστεί. Άρα θα πρέπει να το πιάνουμε όσο ποιο κοντά γίνεται στην κορυφή του ώστε να μειώσουμε την παραμόρφωση του.

Γ.Κ. Επίσης το καπέλο θα πρέπει να το βουρτσίζουμε.  Τα καπέλα από ύφασμα (σουέτ, δέρμα και μετάξι) καθαρίζονται καλύτερα με βούρτσες από τρίχες ζώου ενώ τα ψάθινα από πιο σκληρές βούρτσες οι όποιες θα ξεφορτωθούν  τη σκόνη και τις όποιες ακαθαρσίες ευκολότερα. Ανεξάρτητα από το είδος του καπέλου που έχουμε, θα πρέπει να αποφεύγουμε τα νερά και ιδιαίτερα την βροχή. Ωστόσο, εάν συμβεί, τινάζουμε όσο περισσότερο νερό μπορούμε από πάνω του. Σημειώστε ότι πότε δεν το σκουπίζουμε με πετσέτα.

Π.Κ. Τα καπέλα από τρίχα, μαλλί, σουέτ και δέρμα, θα χρειαστεί να τα χτενίσουμε με την ειδική βούρτσα που αναφέραμε πιο πάνω ώστε να διώξουμε το νερό χωρίς να τραυματίσουμε το καπέλο. Τα καπέλα από ύφασμα και καραβόπανο αντέχουν περισσότερο το νερό και για αυτό τα αφήνουμε σε μέρος σκιερό προκειμένου να στεγνώσουν. Ότι κι αν κάνετε, μην χρησιμοποιήσετε πιστολάκι, μην τα βάλετε στο  καλοριφέρ ή το στεγνωτήριο ρούχων γιατί απλά θα το παραμορφώσουν!

9) Σε γενικές γραμμές, το Ελληνικό αγοραστικό κοινό, έχει εξοικειωθεί με τις αγορές μέσω e-shop, σε καθημερινή βάση; Θεωρείτε ότι ο Έλληνας καταναλωτής είναι άνετος σε αυτή τη μορφή αγορών, σήμερα;

Γ.Κ. Σίγουρα ο Έλληνας καταναλωτής είμαι πιο ώριμος από ποτέ στις online αγορές με τα νούμερα να είναι αποκαλυπτικά και σε αυτό βοήθησε εξαιρετικά η εξοικείωση του με την χρήση πιστωτικής και χρεωστικής κάρτας στην οποία αναγκάστηκε να εκτεθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια αλλά και ο καταιγισμός προσφορών που ανακάλυψε ότι συμβαίνουν στο κόσμο του διαδικτύου.

Π.Κ. Ενδεικτικά το 2018 περίπου 5 εκατομμύρια Έλληνες υπολογίζεται ότι αγόρασαν μέσω Διαδικτύου προϊόντα και υπηρεσίες συνολικής αξίας €6-€7 δισ. Σε σχέση με τα €5 δισ. που ήταν το 2017. Στην Ελλάδα πλέον λειτουργούν περισσότερες από 8.000 επιχειρήσεις με ψηφιακό κανάλι πωλήσεων από όπου οι Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν το 75% των online αγορών τους.

FACEBOOK 

INSTAGRAM

Για τηλεφωνικές παραγγελίες ή πληροφορίες 211 1894189

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πως λειτουργούν τα σχολεία στον υπόλοιπο κόσμο

Ποιά σαλάτα από την Ιταλία ενισχύει τη μνήμη;

Crash test στους καφέδες του κόσμου. Ποιοί πίνουν περισσότερο;

Μυστικά αδυνατίσματος από κάθε γωνιά του πλανήτη

Ποιος λαός είναι πιο κολλημένος με την TV;

Αν και Σκοτσέζοι σου λένε να μην δίνεις σημασία στα λεφτα

Share this post

PinIt
submit to reddit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

scroll to top