Μυστικά μακροζωίας από τους μακροβιότερους λαούς

longevity-1.jpg

Ποιά είναι τα μυστικά των λαών που ζουν πολλά χρόνια; Πώς μπορούμε να κατακτήσουμε τη μακροζωία; Αν έχεις τέτοιου είδους απορίες συνέχισε να διαβάζεις

Το μυστικό των Ισλανδών

Οι Ισλανδοί λένε ότι οι περισσότερες και πιο κρίσιμες αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται στα λουτρά και όχι στο κοινοβούλιο τους. Οι δημόσιες πισίνες αλλά και τα θερμά λουτρά αποτελούν ένα αναπόσπαστο χαρακτηριστικό της κουλτούρας της Ισλανδίας. Αν δεν τα έχεις δοκιμάσεις δεν θα μπορέσεις να καταλάβεις τη μεγάλη ανακούφιση που παρέχουν οι ζεστοί στροβιλισμοί του νερού στους πονεμένους μύες. Μάλιστα επιστήμονες από το Stanford University’s Human Performance Lab υποστηρίζουν ότι βρήκαν αποδείξεις ότι τα οφέλη τους δεν περιορίζονται σε μια απλή ευχάριστη αίσθηση και πολλοί υποστηρίζουν ότι είναι ένας από τους λόγους που ενισχύουν τη μακροζωία των Ισλανδών. Η επαναλαμβανόμενη έκθεση στη ζέστη μειώνει την καρδιαγγειακή καταπόνηση, δυναμώνει την καρδιά και βελτιώνει την ποιότητα του αίματος καθώς αυξάνει τα ερυθρά αιμοσφαίρια αλλά και τον όγκο του πλάσματος. Επιπλέον ενισχύει τις επιδόσεις στους αθλητές αντοχής.

Θεραπείες μακροζωίας εξ’ ανατολών

Σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχουν κάποιες εναλλακτικές θεραπείες που μπορούν να μας βοηθήσουν να ζήσουμε περισσότερο. Αυτές είναι:

1.Σιάτσου

Πρόκειται για ένα είδος μασάζ που θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις το στρες το οποίο ως γνωστόν σου κόβει χρόνια. Πρόκειται για μια θεραπευτική μέθοδο από την Ανατολή, που βασίζεται στο μασάζ, στην ορθή στάση του σώματος και τη σωστή αναπνοή. Οι τεχνικές της έχουν κοινά στοιχεία με τη ρεφλεξολογία και το βελονισμό. Βοηθούν κυρίως στην επαναφορά της σωματικής και ψυχικής υγείας. Στο σιάτσου ο θεραπευτής χρησιμοποιεί το σώμα και την ενέργειά του για να επιφέρει θεραπευτικές επιδράσεις στο δικό σας.

Που αλλού μπορεί να σε βοηθήσει:

Αϋπνία
Δυσμηνόρροια
Δυσκοιλιότητα
Ενοχλήσεις του πεπτικού συστήματος
Θλάσεις
Κεφαλαλγίες
Μυϊκούς σπασμούς, με φλεγμονές των νεύρων
Οσφυαλγίες
Πόνους στην πλάτη
Ρευματικά

Στην αρχή της πρώτης συνεδρίας ο θεραπευτής ζητά το ιστορικό σου, το οποίο περιλαμβάνει τις συνήθειες, τον τρόπο ζωής, αν κάνεις καταχρήσεις, και ποιά προβλήματα υγείας πιθανώς αντιμετωπίζεις κ.τ.λ. Παρατηρεί τη στάση του σώματός, τη φωνή και τις εκφράσεις, καθώς όλα αυτά αποτελούν στοιχεία που εκφράζουν την ενεργειακή σου κατάσταση. Αρχικά θα καθίσεις ή θα ξαπλώσεις πάνω σε μια σταθερή επιφάνεια π.χ. σε ένα στρώμα γυμναστικής. Ο θεραπευτής χρησιμοποιεί τα χέρια του για να σου μεταδώσει τη θεραπευτική του ενέργεια. Το σιάτσου περιλαμβάνει διάφορες τεχνικές μασάζ, όπως ζύμωμα των σφιγμένων μυών ή ελαφρά κτυπήματα, για να χαλαρώσουν οι αρθρώσεις και να αυξηθεί η κινητικότητά τους. Καλό είναι να φοράς άνετα και κατά προτίμηση βαμβακερά ρούχα. Τα συνθετικά θεωρείται ότι παρεμποδίζουν την ομαλή ροή ενέργειας στο σώμ. Μία συνεδρία διαρκεί περίπου 90 λεπτά.

2.Ρεφλεξολογία

Πρόκειται για μια συμπληρωματική θεραπευτική μέθοδο που χρησιμοποιείται εδώ και χιλιάδες χρόνια και μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό να επαναφέρει την ισορροπία του. Με ειδικούς χειρισμούς και πιέσεις ενεργοποιεί τα σημεία- κλειδιά που βρίσκονται στα πέλματα και τις παλάμες με σκοπό την ανακούφιση από τον πόνο και τα ενοχλητικά συμπτώματα κάποιων παθήσεων. Σύμφωνα με τους ρεφλεξολόγους όλα τα μέρη του σώματός μας συνδέονται μεταξύ τους με ήπια ενέργεια, η οποία ρέει μέσα στο σώμα μας, με φορά από το κεφάλι προς τα πόδια. Η ενέργεια αυτή περνάει από δέκα κανάλια ή μεσημβρινούς. Η κάθε πάθηση εκδηλώνεται όταν παρεμποδίζεται αυτή η ενέργεια. Με τις κατάλληλες πιέσεις σε συγκεκριμένα σημεία η ενέργεια αυτή ξεμπλοκάρεται, βελτιώνονται οι λειτουργίες του οργανισμού ενώ τα ενοχλητικά συμπτώματα υποχωρούν.

Τι άλλο θεραπεύει

Άγχος
Αϋπνία
Δερματικά προβλήματα
Δυσκοιλιότητα
Ενοχλήσεις στη μέση
Εξάντληση
Ημικρανίες
Οιδήματα στα πόδια
Πονοκεφάλους
Προβλήματα που εντοπίζονται στην σπονδυλική στήλη
Πόνους περιόδου
Προβλήματα πέψης

Πώς εφαρμόζεται

Σε γυμνές πατούσες και τις παλάμες. Η συνεδρία ξεκινά με χαλάρωση και συνεχίζεται με μαλάξεις και πιέσεις στα σημεία – κλειδιά. Χρησιμοποιώντας τα δάκτυλα και τους αντίχειρές του ο θεραπευτής θα ασκήσει πιέσεις στην πτέρνα, στο πέλμα και γύρω από τους αστραγάλους σου. Μπορεί να νιώσεις από ένα ήπιο γαργαλητό που μπορεί να εξελιχθεί μέχρι και σε πόνο. Για τη διευκόλυνσή του ο θεραπευτής μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιο λάδι για μασάζ. Η όλη διαδικασία διαρκεί 45 λεπτά περίπου. Για ολοκληρωμένο αποτέλεσμα απαιτούνται περίπου 15 συνεδρίες.
Πού να απευθυνθείς
Σύλλογος Ελλήνων Ρεφλεξολόγων.

3. Βελονισμός

Πρόκειται για μέθοδο κατά την οποία εισάγονται σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος πολύ λεπτές βελόνες με σκοπό την εξισορρόπηση της ενέργειας του οργανισμού. Ο βελονισμός έχει αναγνωρισθεί διεθνώς ως θεραπευτική μέθοδος, προσφέρει καλά αποτελέσματα, είναι ανώδυνος και δεν παρουσιάζει παρενέργειες

Τι θεραπεύει

Αρθρίτιδα
Ασθμα
Αϋπνία
Αυχενικό σύνδρομο
Δερματοπάθειες
Ημικρανίες
Ιγμορίτιδα
Μυοσκελετικά προβλήματα
Νευραλγίες
Οσφυαλγίες
Σπαστική κολίτιδα
Βοηθά στην απώλεια βάρους
Διακοπή του καπνίσματος

Μία συνεδρία διαρκεί περίπου 40 λεπτά. Ο αριθμός των συνεδριών που θα χρειαστούν εξαρτάται από το πρόβλημα υγείας. Κατά την πρώτη επίσκεψή στον βελονιστή εκείνος θα καταγράψει το ιστορικό σου και θα σε εξετάσει κλινικά. Αν χρειαστεί, μπορεί να σου συστήσει και κάποιες εξετάσεις. Έπειτα θα τοποθετήσει επιφανειακά 5 με 15 πολύ λεπτές βελόνες σε διάφορα σημεία του σώματός σου.
Πού να απευθυνθείς
Ο βελονισμός πρέπει κανονικά να γίνεται από γιατρούς που έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση. Αν κάποιος δεν είναι γιατρός μπορεί να καταρτιστεί στον βελονισμό σε σχολές του εξωτερικού.
* Ελληνική Ιατρική Εταιρεία Βελονισμού
* Πανελλήνια Ιατρική Εταιρεία Βελονισμού

Περισσότερα λαχανικά: το μυστικό των λαών που ζουν πολλά χρόνια

Στην Σαρδηνία της Ιταλίας, ζουν οι περισσότεροι αιωνόβιοι άνδρες από όλο τον κόσμο, ενώ η Οκινάουα της Ιαπωνίας, έχει το υψηλότερο προσδόκιμο ζωής. Στην Λόμα Λίντα, της Καλιφόρνια, μία θρησκευτική οργάνωση έχει προσδόκιμο ζωής κατά 9 με 11 έτη μεγαλύτερο από αυτό των υπόλοιπων Αμερικανών. Το μυστικό όλων αυτών; Οι κάτοικοι της Οκινάουα τρώνε πολύ τόφου και βολβούς, ενώ οι Σαρδινοί αγαπούν τα φασόλια φάβα και τα λαχανικά όπως ντομάτες, μελιτζάνες, κολοκύθια κλπ. Στο Λόμα Λίντα η κοινότητα των Αντβετιστών τρέφεται με σιτηρά, καρύδια και σπόρους, αποφεύγοντας τα πολύ αλατισμένα και επεξεργασμένα τρόφιμα. Πάντως το κοινό όλων των λαών που ζουν πολλά χρόνια είναι τα λαχανικά και ότι ακολουθούν μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες.

Οι διατροφικές συνήθειες που χαρίζουν χρόνια στους Εσκιμώους

Τα λιπαρά ψάρια, ο σολομός, ο τόνος, οι ρέγκες και ο μπακαλιάρος, είναι ο λόγος που οι Εσκιμώοι εμφανίζουν χαμηλά τριγλυκερίδια, υψηλή καλή χοληστερίνη και σπάνια εμφανίζουν έμφραγμα. Οι προστατευτικές αυτές ιδιότητές τους οφείλονται στα ω-3 λιπαρά οξέα που περιέχουν που είναι τα λεγόμενα καλά λιπαρά. Τα δικά μας ψάρια που είναι πλούσια σε καλά λιπαρά είναι η τσιπούρα, το φαγκρί, το μπαρμπούνι και οι σαρδέλες. Τα ω3 προστατεύουν από κάθε μορφής αγγειοπάθεια και εμφράγματα ενώ θεωρείται ότι ρίχνουν την υψηλή πίεση προστατεύοντάς μας από την υπέρταση. Επίσης μπορεί να συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού, της οστεοαρθρίτιδας. Εκτός από τα θαλασσινά θα τα βρεις και στους ξηρούς καρπούς όπως στα καρύδια και τα αμύγδαλα.

μακροζωία, σιάτσου, βελονισμός, ρεφλεξολογία, ω3-λιπαρά-οξέα, τεχνικές-μασάζ, αντιμετωπίσεη-στρες, εναλλακτικές θεραπείες, Σπαστική κολίτιδα,ω-3 λιπαρά οξέα , υψηλή πίεση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

 

Πως λειτουργούν τα σχολεία στον υπόλοιπο κόσμο

Ποιά σαλάτα από την Ιταλία ενισχύει τη μνήμη;

Crash test στους καφέδες του κόσμου. Ποιοί πίνουν περισσότερο;

Μυστικά αδυνατίσματος από κάθε γωνιά του πλανήτη

Ποιος λαός είναι πιο κολλημένος με την TV;

Αν και Σκοτσέζοι σου λένε να μην δίνεις σημασία στα λεφτά

5 πολυτελέστατα εναλλακτικά (και μαγευτικά) ξενοδοχεία

5 κορυφαίοι ταξιδιωτικοί προορισμοί για ζευγάρια

 

Share this post

PinIt
submit to reddit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

scroll to top